2011-03-24
 19:27:21

มีมากที่ต้องทำในวันพรุ่งนี้ว่าคุณไม่สามารถเชื่อว่าเป็นวันศุกร์ที่, ต้องการที่จะกำจัดของทุกบ้านในขณะนี้!

Hej bloggen!
-
Just nu sitter jag och är mitt uppe i so:n borde igentligen skriva men jag måste ta en paus,, den fick hänga ihop med middagen eftersom jag har svårt att komma igång när jag en gång gått ifrån.
-
Om ni vill veta vad det står för överskrift måste ni antingen kunna thailänska (tror att de va de i alla fall) eller så får ni försöka översätta det på annat sätt (google translate,, det gjorde jag).
-
Nä nu måste jag fortsätta skriva,, hörs imorgon och då SKA jag lägga upp bilder på mina konstverk *host host* kanske inte konstverk menmen..
-
Hej då ha en trevlig kväll Kram Linnea <3
-


Anonym

tjena snygging!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -