2011-03-27
 22:06:33

Finfina pressenter

Hej bloggen!
-
Idag var jag och shoppade med min faster, kusin och Melissa. Jag fick nämligen det i födelsedagspressent. Så nu har jag några finfina grejjor som jag kommer att visa upp när jag har på mig det eller när jag hinner. Tills det kommer bilder kan jag berätta vad jag köpte,, jag köpte (jag fick menade jag..) En vit klänning - ZARA (helt geenomskinlig), jeans shorts - Bick Book, Kjol, Örhängen och solglasögon - H&M. Är riktigt nöjd.
-
Vi gick först till ZARA men då köpte jag inte klänningen men när vi gick tillbaka för att Melissa skulle testa något så var jag bara tvungen att köpa klänningen.
-
Glömde föresten att lägga upp bild på ett integningsprov,, så vi får se när de kommer upp hinner inte ta bild nu.
-
Inget mer från mig nu ska nog läsa lite på no:n och sen ska jag sova.
-
God natt Kram Linnea <3
-
-
Hittade bilden på min efterrätt från mitt kalas,, muuuuuuuuums vill äta sånt nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -