2011-03-12
 14:05:58

Här kommer några sämst bilder från igår ;)

Detta kommer alltså ikväll 20.00 och jag behöver inte se det för jag vet redan att dom med trummtjejerna vinner!
-
Vem eller vilka hejjar ni på??
-
Det fanns som en tullgrej som man fick gå igenom om man trodde att det stod mellan Eric och Danny jag kommer inte ihåg vilken jag gick på men när vi gick därifrån så var det 499 nej och 487 på ja,, just ja,, jag tror att jag gick på ja.. Men det beror ju helt på vilka som röstar och så det kan ju hända något ex att ett annat program för en viss målgrupp går samtidigt som melodifestivalen och då är det kört för dom artisterna..
-
Nu ska jag jobba på mina intagningsprover, hörs senare Kram Linnea
-
PS: Bilderna blev dåliga för att jag  inte orkade bära med mig min systemkamera så det bliv den lilla digitalkameran..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -