2011-03-15
 21:02:11

Indiskt till middag

Hej bloggen!
-
Blir inget mer skrivande än det här idag,, har varit upptagen precis hela dagen och strax måste jag börja plugga inför No nationella som ajg fick nyheten om när jag läste Almas blogg hade helt glömt bort det..
-
Jag tänkte bara berätta vad jag fick i födelsedagspresent. Jag fick typ 100000000000 tofsr eftersom mamma alltid lånar dom och inte får tillbaka dom.. sommaren med göran, band hero, två böcker om typ pyssel, under klänning som jag ska ha under en klänning jag har, en örngott, tre stycken läggings/ strumpbyxor och en tv + pengar av mormor.
-
Nu ska jag dyka ner i skolböckerna och hoppas att jag hinner med så mycket som möjligt.
-
Ha en bra kväll Kram Linnea <3
-
Bild på Alma jag laggt upp förut.


olivia

Hej!! hur mår du?? känner du dig bättre idag?

kommer du imorn? om inte blir det nåt på kvällen? :P



Krya på dig kram <3



PUBLICERAT: 2011-03-17, 15:23:48 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -