2011-03-17
 18:28:20

Låg uppdatering

Hej bloggen!
-
som ni kanske märkt har jag tagit en liten blogg paus, det har varit bland annat för att jag varit sjuk och det inte finns så mycket spännande att skriva om och för att jag typ fixat inför mitt kalas som jag skulle kunnat skriva om men jag vill inte ni kan få veta efteråt för jag vill inte berätta för dom som kommer exakt vad vi ska göra och så då blir det ju lite tråkigt.
-
Imorgon börjar vi 10.40 för att våran So lärare är sjuk. Inte mig emot,, lite extra sovmorgon är aldrig fel.
-
Ville köra min moppe till skolan imorgon men eftersom jag inte laddat den (jag skulle kunna göra det under natten men jag vill inte) och för att jag inte har någon höger backspegel (olagligt att åka utan, men jag gjorde det i höstas fy på mig..) så jag kan inte köra,, jag skulle kunnat köra utan backspegeln om det var så att jag kunde titta bakåt men nu är det så att jag har storlek XS i min hjälm och om jag vrider för fort på huvudet i den så hänger den inte med och jag ser inget.. Den är alltså för stor,, skaffa aldrig litet huvud det suger det finns bara negativa saker med det. Så jag kan inte köra förens jag fått min backspegel. Dessutom så är det en stor j*la snöhög där jag parkerar min moppe i skolan så det är ju också ett problem. Aja slut med det,, jag kan helt enkelt inte köra min moppe tills snön är borta.
-
Nu ska jag fortsätta fixa i mitt rum,, ska försöka mublera om.
-
Hörs imorgon om jag har tid. Kram Linnea
-
Bilden jag la ut för några inlägg sedan,, förutom att skärpan suger så är den rätt fin. Eller?? (jag på bilden)


Maria

man kan nästan tro att det är jag med allt lockigt hår :O haha ;P ses imorrn!



PUBLICERAT: 2011-03-17, 19:51:51 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -