2011-03-22
 21:59:57

Ledsen

Hej bloggen!
-
Strax ska jag gå och lägga mig för jag har så sjukt ont i huvudet.
Ok,, detta kommer att låta töntigt menmen.. Jag fick en MJUK boll smachad rakt i ansiktet idag på idrotten och jag började böla ^.^ pinsamt. När jag kommit upp till skolan och fixat det sista med allt jag var "tvungen" att göra så drog jag hem,, trodde jag i alla fall jag misade precis bussen så jag fick stå och vänta ute i ca 35 min men det var bara skönt att stå i vår vädret. Jag var så himla varm att jag inte hade någon jacka på mig men det var nog bara bra annars hadde jag svättats ihjäl. Jag drog hem för att göra klart det sista på mitt sista arbetsprov men jag somnade när jag käkade mellanmål och när jag vaknade bestämmde jag mig för att inte åka dit,, vet ju tyå ändå att jag kommer in där jag vill.. Kanske dåligt att chansa men jag orkade verkligen inte mådde så dåligt. Nu har jag i alla fall suttit i mitt mörka rum och glot på tv på datorn,, vet inte varför men när jag gick ner och käkade middag och kom ner i ljuset så kunde jag inte hålla mitt öga öppet (på den sidan som bollen kom). Mamma tror att jag kanske fått en lätt hjärnskakning och jag tror faktiskt också det för det käns som det (jag har fått det flera gånger förut..).
-
Nu tänkte jag berätta lite hur det gick på min intervju på gymnasiet som jag helst vill komma in på.
Jag kom försent... Det var INTE mitt fel. Aja det var en kille som också var försenad så vi hann inte vara med den stora gruppen och få information och sånt men jag tycker att det var bättre när man bara var två för då får man mer uppmärksamhet och man "lär känna" läraren bättre. Efter att läraren berättat lite om skolan och visat oss runt så började han med att intervjuva mig,, som tur var så kom det en annan lärare och häntade killen så att han inte skulle sitta och lyssna på mig det skulle ju vara lite pinsamt.
Det gick bra på intervjun och jag fick MVG på alla mina arbeten så jag tror att man får 320 poäng extra då så om det är så så har jag över 500 poäng. Sen sa han att jag kunde räkna med att komma in på skolan så det räknar jag med nu.
-
Jag tror att det var ungefär så det gick till,, kommer inte ihåg riktigt har för ont i huvudet..
-
Nu ska jag gå och sova jag som hade tänkt lägga mig typ 21.00,, så blev det inte.. Synd.
Hoppas att huvudverken försvinner till imorgon. :(
-
Kram och god natt Linnea
-
PS: om jag bloggar imorgon kommer ni att få se alla mina arbetsprover,, även dom jag inte är nöjd med,, bilden ovan är ett smakprov.


Bianca

Fin blogg! =)



PUBLICERAT: 2011-03-22, 23:19:24 | URL: http://biancal.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -