2011-03-10
 22:12:49

Melodifestivalen

Hej bloggen!
-
Har precis skrivit klar min Engelska som ska vara inne imorgon,, hela dckumentet försvann igen som det förra så jag fick skriva om ALLT!! Såå irriterande med that's life.
-
Idag var jag på kör igen kören ha haft lite lov,, först på lovet och sen fick vi kompesation veckan efter för att vi sjöng på nobel. Vi fick tre nya låtar och nu ska vi börja träna inför vårkvällen. Ska bli så kul.
-
När jag äkte hem med bussen så var det som vanligt en kille som var typ som jag som trykte på stopp knappen,, är det några specciella som klickar på stopp knappen där ni bor eller tänker ni inte på det. Jag bor nämligen på ststa hållplatsen och jag klickar aldrig om det inte är sent och jag är ensam på bussen eller ibland om jag bara är ensam. Men det är alltid antingen galma tanter/gubbar eller killat mellan 13-18 som trycker och det tycker jag är kul och jag unrar också varför. Aja ganska onödigt att tänka på men det gör jag höhö.
-
Imorgon ska jag till globen och se på genrepet till melodifestivalen. Ända sen vi bokade biljätterna har pappa gått runt och sjungit på In the club och Popular och frågar helatiden på vem av Danny och Eric Saade jag hejar på,, men jag vet inte vem jag hejar på jag vet inte äns om jag hejar på någon av dom,, men Eric Saade ligger ganska bra till på min hejjar lista tror jag.
Men jag är inte som den lilla tjejen i familjen från motala,, hon är så himla gjllig men jag hittar inte klippet då hon säger det,, men hon blir lite små ledsen för att Eric Saade kommer att vara förgammal när hon kan gifta sig så hon kan inte gifta sig med honom,, så sorgligt man ser verkligen på henne att hon blir lite besviken. Aja om ni har chans att se det gör det då det är bara för gulligt.
-
Nu ska jag gå och ducha, Kram Linnea
-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -