2011-03-14
 17:40:37

Nu funkar det :)

-
Hej bloggen!
-
Jag har länge haft problem med att lägga upp videos från youtube men nu går det igen Äntligen!!!
-
Har ingenting mer att skriva just nu för jag ska bara skriva lite engelska plugga lite och sen ska jag fixa iordning allt till imorgon så att jag inte glömmer något det skukke ju bara vara så jag att glömma något..
-
Ingen skola imorgon tror jag om jag inte går någon av dom sista lektionerna me jag tror inte det. ska vara ledig igen den 21 men det kommer senare så jag får tänka på det då.
-
Räknade förästen ut hur många deagar och hur nånga skoldagade det är kvar till skolavslutningen om det inte blir fler lediga dagar eller så. Det är 93 dagar och 58 skoldagar kvar till skolavslutningen!!!
-
Nu ska jag sticka,, hörs Kram Linnea


alma

Kul att det funkar nu! ) Tjoho!! :) Skönt att vara ledig på sin födelsedag, eller? :) Jaa, snart sommarlov!! :)..



´Haha, menar du sticka (som på syslöjden) eller sticka, alltså gå? xD



SV: vsg, jag vet att jag är gullig xD. haha, skojade bara.. ^^ <33 :D Grattis förresten, på din 16-årsdag!!! :D



PUBLICERAT: 2011-03-15, 07:30:24 | URL: http://eeestelles.blogg.se/
Maria

GRATTIS GRATTIS LINNEA!!!! :D <3

Kramar från Maria



PUBLICERAT: 2011-03-15, 10:26:21 | URL: http://marysss.blogg.se/
anna

lite skoldagar kvar ju :)



PUBLICERAT: 2011-03-15, 19:10:13 | URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -