2011-03-14
 08:00:00

Nu sticker jag till skolan

Hej bloggen!
-
Nu sticker jag till skolan kommer att ha dom vanliga lektionerna idag men det kommer inte att bli någon dans sen så jag sticker nog hem och stickar klar det sista på mina sockor innan jag på onsdag ska börja med själva foten. Förut låg jag jätte efter med jag börjar komma ikapp :)
-
Ska försöka hinna med att skriva klart engelskan också så att jag slipper sitta ocg göra läxor på min födelsedag.
-
Just ja,, temat på mitt kalas ska vara typ finklätt.. Har ni några tips på frisyrer eller sminkningar som skulle vara snyggt så skulle jag bli jätteglad om ni tipsade mig,, har verkligen inga idéer.
-
Nu har jag ingenting mer att skriva ska försöka blogga några gånget till under dagen Kram Linnea <3
-


Maria

söta lilla Grisen <3



sv: gå in på youtube och under filmklippet finns en knapp "bädda in", tryck på den och kopiera koden i rutan. Skapa nytt inlägg, tryck på HTML-knappen uppe i menyn och klistra in. spara! klart :)



PUBLICERAT: 2011-03-14, 14:22:20 | URL: http://marysss.blogg.se/
Maria

sv: ok, bra att det löste sig i alla fall ;) kram!



PUBLICERAT: 2011-03-14, 17:40:46 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -