2011-03-13
 12:54:36

Ska sätta mig och göra..

.. blyertsteckningen nu men jag vet inte vad jag ska rita av,, antingen är det för lätt eller så är det för svårt.. Hoppas verkligen att jag hinner känner mig väldigt sjuk och inte så på att jobba.. Men jag måste borde kanske gjort det tidigare alla gånger jag sakt att jag ska göra kunde jag ha gjort mer och bilvit nöjd med det... Jag måste i alla fall ätta igång så att jag hinner.
-
Jag är verkligen jätte försyld,, inte tept eller snorig i näsan utan jag har lock för öronen så jag hör allt lite grumligt jätte jobbigt och dessutom har jag ont i ögonen och i halsen,, vårar knapt svälja för det känns som att svälja ståltråd typ...
-
Har ni några tips på någon sida där det är någon som är grym på att rita har laggt upp bilder??
-
Ha en underbar söndag Kraam Linnea<3
-
Länktar såå efter våren,, så här kommer en passande bild
Om hur det INTE ska se ut!!


Maria

sv: hehe, okej att jämföra med bieber var kanske en liten överdrift, men jag gillar inte honom särskilt mycket i alla fall. och låten var inte min favorit ;)



PUBLICERAT: 2011-03-13, 16:33:02 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -