2011-03-23
 19:23:29

Skolarbetet måste tydligen gå före..

Hej bloggen!
-
Jag hinner tyvärr inte att blogga på ett tag nu,, det knske kommer upp ett inlägg lite då och då men största delen av tiden jag har ledig måste jag tyvärr ägna åt läxor. Jag hoppas verkligen att ni har överseende med det och förtsätter läsa min blogg i alla fall, för jag vill verkligen men iblan är det så att man måste prioritera.. Tyvärr.
-
Jag har inte gjort så mycket idag förutom att jag varit i skolan som jag är varje dag så det är ingen nyhet,, just nu sitter jag och läser igenom olika sidor om Vietnamkriget har inlämmning på fredag,, det kommer bli som vanligt ett värdelöst arbete som jag kommer att sitta med till mitt i natten och gråta för att jag är så trött,, allt jag hade fixat inför detta arbete har förstörts så jag har tappat lusten helt att jobba med det men det är bara att kämpa på..
-
Nu ska vi se har jag gjort något kul som är kul att läsa om??
Jag tror faktiskt inte det.. Om jag ska komma på något som jag ska göra är det att jag ska på kalas hos min kusin på lördag,, han och min andra kusin fyller år den 28 mars. Grattis i förskott :)
-
Nu ska jag fortsätta med arbetet ses Kram Linnea <3
-
-
Den här filmen skulle jag vilja se, någon som tycker att den verkar bra eller är bra.. jag vet inte när den har premiär (det kanske man ser i trailern men jag har inte tittat på den, så).
-
Trevlig kväll :)


Linnea

SV; de ska vara så :)



PUBLICERAT: 2011-03-23, 21:09:41 | URL: http://liinneaaz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -