2011-03-03
 23:46:55

Snabba Cach

Hej bloggen!
-
Nyss skulle Linnea (dum i huvudet) se på snabba cach. Redan i morse visade dom en sen ur filmen på morgon tv,, kommer inte ihåg vilken..
Men då tänkte jag efter som vi har den hemma kan jag ju lika gärna se den när jag kommer hem. Det gjorde jag såklart,, klockan är då 23.00 Jag startar filmen och nästan i öppnings senen kommer det så att jag ryse och mår lite dåligt,, sen går det en bit på filmen och jag bestämmer mig för att jag inte kan se den själv.
Jag går in till mamma och frågar om hon vill se den med mig men hon ska sova så då kan jag ju inte se den själv.
Nr 1. Det ser sjukt verkligt ut (grattis till det, extremt verkligt).
Nr 2. Den utspelar sig i Sollentuna,, jag bor fan i Sollentuna då blir jag ju bara ännu mer skraj..
Nr 3. Exakt den vägen dom åker med tåg och buss har jag åkt,, asså jag har varit där detta kan utspela sig på riktigt!
Nr 4. När dom är på malmvägen så går dom där jag går till mammas jobb och dom går förbi mekonomen som jag varit inne på 100000000000000000 gånger.. Tänk om detta hände påriktigt och jag stod brevid...
Nr 5. För att trösta mig lite så berättar mamma dessutom att det utspelar sig i Rotebro också,, jag bor här och det kan finnas krimminella här på riktigt..
-
Nu orkar jag inte skriva mer om det har så livlig fantasi och vet saker jag inte vill veta som att nåra i närheten nyligen (tror jag) haft inbrott... Jag tror att det var förra vintern så blev en kille dödad här så jag vet inte vad jag ska tro håller på att börja gråta strax..
-
Jag vet att jag är känslig och fånig men jag mår faktiskt riktigt dåligt av sånt här..
-
Nu måste jag se en gladare film,, men jag kommer i alla fall att drömma mardrömmar det lovar jag.
-
Hoppas att jag inte skrämt upp någon nu om så är jag väldigt ledsen men jag var tvungen att skriva av mig.
-
Hoppas att ni kan sova gott för jag kommer garanterat inte att göra det. Jag ska se den imorgon ooch jag måste verkligen annars kommer jag att komma på fortsättningen själv och det vill jag inte.
-
Kram och god natt Linnea <3
-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -