2011-03-17
 20:27:46

So much to do but so little time

Hej bloggen!
-
Har inte hunnit fixa klart mitt rum så just nu ser det ut som ett bomb ned slag.. Inte bra..
-
Ska strax åka och handla inför imorgon tror jag och sen ska jag försöka hinna bli klar med engelskan som jag så duktigt blev klar med samma dag som vi fick den men som försvann så nu måste jag skriva om allt från grunden.. Får man ha mer otur??
-
Jo det kan man,, till råga på att jag måset skriva om engelskan, åka och handla, fixa mitt rum, så kom jag just på att jag inte hämtat ut mina arbetsprover som man skulle göra idag,, så nästa problem blir att jag inte får någon sovmorgon för jag ska åka i morgonsträssen till Globen och hämta mina arbetsprover,, vill bara tilllägga att jag har ingen idé vart det ligger eller hur jag ska ta mig det men jag måste för imorgon efter skolan ska jag till sjukjymnasten och jag får inte hoppa över för mamma eftersom mitt knä har blivit värre Suck! och sen måste jag hem och göra iordning mig och alla saker, på måndag kan jag inte för då går jag på dans och på tisdag ska jag lämna in arber´tsproverna till en annan skola, + att jag ska hinna med att göra två tabetsprover till.. Iblan räcker inte tiden. Sorgligt men sant.
-
Nu ska jag sticka så att jag hinner.
-
Hörs eventuellt imorgon. Kram Linnea
-
Världens sämst bild menmen hittade ingen annan..


olivia



Så bra :)



jaa vad som finns i ditt paket är något du kan fundera på haah! men om du inte vill ha det så är det lugners i stormen för jag tar det gärna :) det kan komma upp en censuredrad bild imorgon bitti om jag hinner:P



tror jag har samma klänning som på skolavslutninen. det passar eg. inte bäst men vill inte åka med nobelklänningen på bussen, och sen har jag blivit för tjock för den upptäckte jag idag när jag prova den :S



Ses imorgon då kram <3



PUBLICERAT: 2011-03-17, 21:30:29 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -