2011-04-01
 00:52:17

Stop it!!!!!!!!!!!

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
-
Har kollat runt lite på olika bloggar och jag förstår mig int epå dom som har att det kommer dundrande musik direkt när man kommer in.
-
nr 1. Jag får typ hjärtattack för att det är såå högt och oväntat
nr 2. Oftast är det musik som jag inte tycker är bra
nr 3. Jag lyssnar på annan egen musik
nr 4. Varför inte bara lägga upp fron youtube eller spotify så kan man bestämma själv om när och hur man vill lyssna
nr 5. Jag är inte ensam om att inte tycka om det
-
Finns säkert 1000 000 fler saker som säger att det är dåligt men jag orkar inte tänka på det nu.
-
Det var allt jag ville.. Bara snälla sluta med det,, detta går ju minst lika bra om inte bättre.
-
-
Älskar videon,, första gången jag såg den blev jag skroj för jag trodde att det skulle vara riktigt hemskt.. Det böjar lite som typ CSI och sen blev det ju bra i slutet ;) ... Fan va töntigt det där lät..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -