2011-05-25
 22:47:04

Butterfly fly away

Hej bloggen!
.
Idag blev jag klar med mitt arbete på slöjden. här kommer en extremt orättvis bild, ljuset är dåligt och bilden blev suddig,, glömde ladda systemkameran så det blev med digital istället..
.
Blev i alla fall nöjd med resultatet. Det är ett sorts fodral som man kan ha i väskan.
.
Min utverdering blev sjukt lång (nästan två sidor),, förra gången tick jag nerslag på att jag inte hade någon beskrivnung hur jag hade gjort så nu överdrev jag och skrev varenda detalj.. Detta är bara utförande glömde utverderings lappen i skolan så jag ska utverdera imorgon undrar hur lång den blir.?.
.
.
.
Nu ska jag gå och sova så att jag är pigg och glad imorgon.
.
Kram! Linnea <3


HANNA

tack! inte just nu ^^

kram



PUBLICERAT: 2011-05-26, 16:09:39 | URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -