2011-05-16
 22:55:10

Foto hela dagen lång

Hej bloggen!
-
Idag var jag hos Olivia och hjälpte till att fota andra Olivia,, det var riktigt roligt.
-
Nej fan detta går inte.
-
Kom hem från olivia för drygt en timme sen och jag tänkte skriva lite om det men jag orkar verkligen inte det blir bara dåligt. Jag äär jätte trött och jag vill bara duscha och gå och lägga mig. Ska fråga Olivia om jag får lägga upp blid på henne sen så att ni kan se hur det blev,, det lilla jag såg var jätte fint.
-
Just ja, tack till alla 66 som var inne på min blogg idag uppskattar det verkligen.
-
Nu ska jag sticka så att jag inte somnar,, måste plocka ner badkläder till imorgon innan jag går och lägger mig,, vi ska nämligen åka till simmhallen imorgon på idrotten skoj skoj.
-
Kram och god natt Linnea <3
-
Gammal bild på mig ser så himla liten ut.. syns inte så bra på just denna bild men på dom andra..


OLIVIA

sv: haha aa det tog ett tag faktiskt



PUBLICERAT: 2011-05-17, 21:04:03 | URL: http://oliviafoto.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -