2011-05-08
 01:33:25

Heldag med plugg

Hej bloggen!
-
Idag ägnade jag heöadagen - 3 timmar till läxor,, men jag bestämde mig för att det bara skulle vara kul läxor så det har varit lära mig låtar till musiken, lite idrott, bild men det gick inte för våran skrivare är det typ fel på då att det blir ett grönt sträck på sidan och det kan man ju inte ha, sen jag vet int eriktigt men mer läxor love it,, not.
-
Imorgon ska jag sova ut ordentligt coh sen blir det städa mitt rum har tydligen lovat mamma det så.. Ska försöka komma undan genom att skylla på att man måste vara ute när det är fint väder.
-
Läste förästem idag tiderna till språkresan,, ska vara på Arlanda 05.10 och plante går 07.10 och sen på hemvägen skulle det vara att man kom hem 23.40 men dom ändrade till 11.40 hoppas att dom ändrar tillbaka vill ju vara i England så länge som möjligt.
Dagen efter vi kommer hem så åker vi dessutom till korpo (Finland) då går båten typ åtta och spela roll om man skulle sitta och sova i bilen men jag ska upp och köra dessutom så måste vi ju åka tidigare än vanligt för moppen går bara i 50km/h..
Ännu ett till jippie,, 3 veckor av lovet ska jag gå upp typ fyra på morgonen för jag ska sommarjobba..
-
Jag är världens morgontröttaste människa och jag väljer att leva med denna sommar.. Vad har jag gått med på??
-
Till änni en ganska tidig tid. Nästa lördag ska jag på Grönan med min kusin Emma och eftersom nya Twister har kommit så vill hon att vi ska vara där extra tidigt för att slippa köa på första åket.. Vi kommer nog att vara där vid öppningstid.
-
Nu ska jag lyssna på musik och sova Kram! Linnea <3
-
Ser ut som att jag är jättefet för vinden blåser upp min tröja.. (Tjockare än vanligt..)
PS: Hoppas att det var Ok för dig Alma att jag la ut bilden.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -