2011-05-03
 10:41:22

Hur ska jag göra??

Hej bloggen!
-
Sitter just nu på bilden och har ingen aning om vad jag ska göra,, kan inte koncentrera mig här så jag tror att jag tar hem bilden och dör klart hemma. Den ska nemligen vara inne nästa vecka.
-
N' nu måste jag göra något. Det är lunch om typ 30 min får se vad det blir.
Ok,, det där lät konstigt jag vet inte vad jag ska göra men lunch woho!!
-
Nä nu drar jag. Kram! Linnea
-
-
Just,, pappa väckte mig imorse och sa att det snöade,, jag blev irriterad för att han väkte mig men svarar iallafall,, haha,, NEJ! Det är inte första April!!!
-
Men det var tyvärr inget skämt. Kollar ut genom fönstret och det haglar... Ingen moppe till skolan fick mammas busskort istället.. Men jag kom försent till skolan tack vare vädret..
-
Nu Hej då Kram! Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -