2011-05-07
 12:44:40

Läxor i nästan 5 timmar!

Hej bloggen!
-
Jag vaknade lite innan åtta imorse så nu har jag legat och gjort läxor sen dess.. Så ansträngande också,, jag lyssnar på en låt för att lära mig den typ musikläxa. Börjar tröttna lite på låten men jag sa att jag skulle kunna den till på måndag och om jag har sagt det så ska jag sätta det!!
Nu ska jag fortsätta lyssna och göra lite broderi. Det är typ 20 grader ute men jag kan inte g ut för vi har gårdsstädning och jag vägrar att vara med. Personliga skäl..
-
Detta är i alla fall låten
Önska mig lycka till..
-
Hörs senare Kram! Linnea


alma

Oj, vad duktig du varit! Att göra läxor i 5 h på raken är jättemkt ju! :O :D



kram! :)



PUBLICERAT: 2011-05-07, 17:15:46 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -