2011-05-19
 22:19:48

Måste till skolan imorgon

Hej bloggen!
-
Blev sjuk igår och var hemma idag för ajg har så fruktansvärt ont i halsen. Gick i alla fall bra med sången igår fick MVG YES!!
-
Just nu sitter jag skriver på engelskan som ska in imorgon men jag vet inte om jag ska gå till skolan. Mamma tycker att jag ska stanna hemma och inte gå på grönan imorgon men jag tycker att jag ska gå på grönan och gå till skolan om jag mår bra. Men vi får se hur det blir. Vill ju inte hoppa grönan igen måste gå.
-
Nu måste jag fortsätta med ngelskan så att jag hinner klar.
-
Ha en bra kväll Kram Linnea <3
-
Jag ritade en ny tingeling idag men den blev s ful så den får ni inte se..


Tilda - Smilinggirls!

Nu har vi dragit en vinnare i dagensblogg-tävlingen! Kika in och kolla om det blev du, om inte så är det bara att anmäla dig igen!



http://smilinggirls.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-ny-omgang-1.html#comment



/Smilinggirls



PUBLICERAT: 2011-05-20, 20:18:48 | URL: http://smilinggirls.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -