2011-05-03
 17:14:10

Nooooooo!!!

Hej bloggen!
-

-
Man fick från och med första maj 10h och att bara spela en och samma låt högst 5 gånger på spotify.
-
Nu är det den 3 maj och jag har redan lyssnat klart på mina 10h vad ska jag ta mig till? Kan ju inte sitta och lyssna på youtube det stör ju att man måste byta låt varje sekund.. Nu måste jag alltså vänta i 28 dagar innan jag får tillbaka mina 10h som i alla fall kommer att ta slut på en dag..
-
Jag börjar fundera på om jag ska köpa spotify men då kommer frågan om det kommer att lika dant program precis när man köpt så det var helt i onödan eller ska man köpa ialllafall,, och då ska man köpa den för 49 eller den för 99kr? Jag kan inte ha till min mobil men det skulle ju vara bra att ha så att man kan spela då man inte har internet.
-
Värsta svåra frågan,, och jag vet inte antingen kostar det 600kr/ år eller 1200kr/år,, det är lite mycket tycker jag men å andra sidan så blir det 6 eller 12 skivor då är det bättre att bara hämta det man vill slippa skivorna jag har ju inte ens så att man kan stoppa in en skiva i min dator.
-
Finns det någon som har något tips,, vad jag ska välja, om det finns något annat som gör så att man får gratis musik utan att ladda ner olagligt och som inte tar för stor plats på datorn.
Alla tips är välkommna!
-
Man kan i och för sig lyssna på radio men dom pratar så himla mycket och sen är det reklam, man får inte höra den musiken man tycker om men det är iallafall ett alternativ.
-
Kram! Linnea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -