2011-05-15
 23:13:54

Positiv och negativ överaskning

Hej bloggen!
-
Imorgon är det skola igen och jag tycker att det är fantastiskt för då vet man att dagarna fram till skolavslutningen blir färre men sen kommer min skräck! På onsdag ska vi sjunga på vårkvällen,, jag kommer bokstavligt dö.
-
Nu till något roligare.
Jag har en sänglåda under min säng som jag inte kollat i på ca ett år och jag fick en skojjig överraskning när jag öpnade den. Där i låg nämligen alla mina saknade skor. Underbart! Tänkte ta en bild men när jag kollat runt lite så såg jag också hur dammigt det var så imorgon ska jag damsuga och städa ordentligt i mitt rum och s måste jag ta bort massa katthår från mina kläder min katt har legat i min garderob jippie..
-
Det som är negativt är att min andra katt har legat och tuggat på min sladd till mina hörlurar och jag tycker inte om det för att hans syster tuggade på en sladd och fick en elstöt och dog så jga är jätterädd att det ska hända samma sak med min prins. Men nu så har han tuggat så mycket så att hörlurarna glappar det är verkligen irriterande när man lyssnar.
-
Yes,, råkade klia mig i örat och har precis målat på nagellack färg i örat det har jag önskat mig länge..
-
Ska gå och tvätta bort färgen innan det torkar och sen ska jag sova hörs imorgon om jag hinner.
-
Ska träna inför onsdag sen ska jag hjälpa Oliva när hon fotograferar Olivia och sen ska jag ringa emma för att planera grönan på lördag och sen ska vi hels träna lite till till på onsdag och sen ska jag försöka bli klar med mitt kosbroderi så att jag förhoppningsviis hinner göra en kudde av den på onsdag,, ska försöka hinna med att göar lapptäcke på baksidan men jag tror inte att jag hinner det.
-
God Natt Kram! Linnae <3
-
Försökte hitta alvedon reklamen med hunden med låten that's was friends are for men jag hittar den inte.. :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -