2011-05-23
 19:24:44

Money Can't Buy Us Happiness

Hej bloggen!
.
Igår var jag på RIX FM festival som jag srev tidigare.
.
Tänkte vara lite snäll mot RIX och göra lite reklam.
.
Det var kul och det var bra musik och jag tycker att man ska gå på det om man har tid för lust får men ta sig.
.
Med på festivalen är:
.
RIX bandet !?!
.
Milow
.
Andreas Johnson
.
Eric Saade
.
Loreen
.
Mohombi
.
Nicke Borg
.
Sunrise Avenue
.
The Ark (som kör sin sista turne i sommar innan bandet splittras, dom kommer att vara på grönan 16/9 )
.
Tove Styrke
.
Ulrik Munther
.
Martin Stenmark
.
De va alla om ni vill vilka som mer är på grönan i sommar klicka HÄR
.
HÄR kan ni se om någon favorit kommer till Liseberg också. ;)
.
.
RIX FM festival hade starten i Stockholm i Söndags
.
den 3 juni kommer dom till Falun
.
Fortsätter sen till Luleå och spelar där den 19 juni
.
den 6 juli besöker dom Sunsvall
.
Till Kristianstad kommer dom den 11 juli
.
Sen åker dom till Trollhättan och spelar den 15 juli
.
28 juli är dom i Helsingborg (har för mig att det är Saades hemstad.)
.
4 agusti kommer dom till Halmstad
.
5 agusti är det i Växjö
.
Kalmar 11 agusti
.
den 18 agusti kommer dom till Norrköping
.
19 agisti är det i Linköping
.
I Göteborg är det den 21 agusti
.
Och sist men inte minst den 25 agusti avslutar dom i Malmö.
.
.
Kom ihåg att det är Sveriges största Gratis festival.
.
.
Det var allt jag hade att säga idag hörs igen imorgon, Kram! Linnea <3
.
.
Uppdatering: Tänkte inte på att jag lyckades få med två från fesivalen i samma klipp förens efter jag hade publicerat innlägget,, duktiga lilla jag! woho..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -