2011-05-24
 18:44:25

Smick Smuck Smack

Hej bloggen!
.
Idag har jag varit sjuk.. Orkar verkligen inte vara sjuk längre.. det är ca 3 veckor kvar till skolavslutingen så jag hinner helt enkelt inte. Imorgon kommer jag att gå till skolan hur jag än mår för jag måste bli klar med min sak på syslöjden och sen måste jag vara med på tekniken.
.
Tänkte gå ut och ta lite bilder idag då det var så fint väder men tyvärr så var batteriet slut i alla kameror så det blev inget men det kanske bara var bra, ska ladda dom till imorgon så att jag kan dra ut derekt efter skolan och ta lite bilder.
.
Nästa måndag ska jag lämna in intagningsprover till gymnasium, men det är jag nästan klar med så jag ska bara ta bilder och så sen är jag klar.
.
Har ganska mycket att göra just nu..
.
Som ex nu ska jag städa hela mitt rum lite snabbt och sen ska jag fortsätta skriva på svenskan,, det går inte så bra för jag har inga ideer och allt jag skriver när jag inte har några ideer blir bara konstigt och dåligt så jag ska försöka finna insperation allt jag behöver är någon som ska begå själmord (det är de på bilden vi ska skriva om..).
.
Ha en bra kväll Kram! Linnea <3
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -