2011-06-01
 00:29:48

Student dax

Hej bloggen!
.
Imorgon tar brorsan studenten så idag har jag städat gärnet,, är inte klar helt än för jag har ingen aning om var jag ska lägga mina kläder som inte får plats i garderoben.. Ska trycka in dom någonstans strax. Imorgon blir det dammsuga och hjälpa till med maten och lite sånt.
.
Ska fortsätta att tjata på pappa om att jag ska få lägga upp bilder här på bloggen för varge gång ni får se en skymt av mig så ökar antalet läsare med över 10/gång och det håller i sig i några dagar efter så mer bilder på mig till folket. (enligt mig i alla fall..)
.
Kommer köra på en klänning som jag redan hahr hemma och den kommer jag nog även att ha på balen för jag orkar verkligen inte att gå och shoppa nu blir så långtrkingt och varmt.
.
Nu ska jag nog göra det sista sen ska jag sova.
.
Hörs imorgon om jag hinner. Kram! Linnea <3
.
haha ful bild,, det var i alla fall jag i typ måndags.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -