2011-05-08
 14:15:34

Tog en välbehövlig sovmorgon

Hej bloggen!
.
Vaknade för ca en timme sedan, kunde int esomna så bra igår så det blev god natt vid fem eller nåt så nu var jag värd en sovmorgon.
.
Har läst igenom Musiken som vi har redovisning på imorgon hade heltglömt det menmen,, det står mer i Power Pointen än i arberet om det jag ska redovisa så jag tror att jag ska läsa på lite mer fakta än vad som står i texten. Sen blir det också Idrott,, har pårov på tisdag ju.
.
Nu ska jag gå och äta "frukost" hoppas att det blir någonting gott.
.
Hörs senare Kram! Linnea
.
.
Denna låten sjunger vi på musiken tycker inte att just denna version är särskillt bra men låten är bra. Nu blev det rörigt tycker jag men låten är bra men inte han.


magda

Kanske det finns något i ditt hjärta som du undrar över om mig! Kommentera den på min frågestund så kommer den att besvaras utav mig! :)



PUBLICERAT: 2011-05-08, 19:36:50 | URL: http://maggibo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -