2011-05-28
 19:39:55

Things about me,, ta det inte för seriöst OK!

Du heter: Linnea 
Smeknamn: Linnea, du haha nej jag vet faktiskt inte.. :S
Låt som när du är ledsen sörjer till: vet inte.. men jag har väll någon!?!
Beroende av: mina nära ocj kära..
Vad tror folk om dig: Dom tror inte dom vet att jag är BäST!! nä skoja vet faktiskt inte..
Vad får du oftast komplimanger för: Olika, finns inte så mycket att ge komplimanger för..
Hur imponerar man på dig: vara sig själv så får vi se om det imponerar mig..?
Brukar du skratta för dig själv:
haha typ jämt..!
Äger du några converse: om jag gör 14 par..
Sprit, cider, vin eller öl: Läsk! 
Brukar du bli för full:
på min coca cola (var ju någon som sjöng den i Idol eller mins jag fel.. mins inte höhö)
Är du allergisk mot något:
Dig, nej jag skojja.. Pollen och hö som jag vet.. (är inte 100 på det menmen..)
Hur svarar du i mobilen: haha detta klagar typ alla på,, jag svarar med ett tort hallå.. höhö 
Antal timmar sömn inatt: alldeles för lite,, inte vet jag jagsover tills jag vaknar.
Brukar du komma i tid: Ja.
När mår du bra: Oftast..
När blev du fotad senast: hm måste tänka.. vårkvällen blev jag filmad men fotad var väll när jag blev fotad till bilden för kanske tre veckor sen..
Hur känner du dig nu: Hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och någon färg till.
Vad tycker du om fötter:
Usch äckligt.. Nej jag hatar fötter..
Vad saknar du: Skolan,, nej jag saknar mycket vet inte vad jag ska välja saker eller personer.. vet inte..morfar farmor.. mina katter alla..
Hade du en bra kväll igår: Ska väl inte klaga.
Favorit dryck på morgonen:
beror på till vad men iskall mjölk sitter aldrig fel.
När brukar du oftast gå och lägga dig: tidigast 22.00
Är du blyg: OM jag är!
Sysslar du med någon idrott: Nepp.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Har du spytt offentligt: Nej.
Är du nöjd med ditt liv:
Ska inte klaga. 
Är du bortskämd:
Nää. det tycker jag inte
Vad gör du imorgon: antagligen mina intagningsprover och skickar arbetsansökan. städar om jag inte hinner klar idag.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Lady Gaga är den första jag tänker på.
Vad längtar du till: sommarlov såklart, språkresa mm.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Om jag har.
Hur gammal är du: 16.
Gröna eller röda äpplen:
rikrigt gröna och fina, hatar mjöliga äpplen.
Vilken tid gick du upp idag: 10.30 kollade jag på klockan och då hade jag varit uppe ett tag.
Har du sovit i din egen säng inatt: Det beror hur man ser på det,, min katt tror att det är hans säng..
Har du strumpor på dig nu: Nix.
Är det okej att gråta: Klart att man får gråta, men det är inte säkert att jag tycker det är nödvändigt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Hahahahah nej!
Har du piercing: två i ena örat och ett i det andra.
Vill du gifta dig: Det beror på.
Vill du ha barn:
Säkert sen men inte nu
Solar du ofta: Inta annat än att vara ute på sommaren.
Är du bra på att laga mat: När vi hade halv åtta här hemma så vann jag,, ni får avgöra själva vad det kan betyda..
Är du flygrädd: Nä.
Hur vig är du:
Som en pinne, men många säger att jag är vig så jag får väll tro på det..
Är du musikalisk: Haha vad ska jag svara på detta.. Jag fick MVG när jag sjöng men det lät åt helvete.. Asså jag kan behärska gitar, piano och så kan jag vet vanligaste på trummor. och inte för att skryta men jag äger på maracas och gurka.
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk.
Vilken är din favoritglass:
Vet inte riktigt det beror på men twister eller pigilin!?!
Tror du på ett liv efter döden? Asså typ..
Tycker du om sushi?
Helt ok
Vad äter du helst när du ser på film:
inget det stör men chips eller godis.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Absolut kvlääs människa
Vilken ögonfärg har du:
Blågrå.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldirg, jo nångång då och då när jag känner för det..
Hur många gånger i veckan äter du godis -
Vad är det bästa hos dig -
Har du bra självförtroende -
Bor -
DAGENS ?
Saknad -
SVARA ÄRLIGT -
Syskon -
Ålder -
Född -  1995
Ögonfärg -
Längd -
Sko storlek -
Höger eller vänsterhänt -
Stjärntecken -
Hårfärg –
Födelseort -
Låt -
Kläder -
Mat -
Köp -
Göra sen -
Pinsammaste -
Tycker du om att plocka svamp
Tycker du om godis -
OM DIG
Namn -
Äter du oftast nyttig mat -
Tycker du att du själv är söt/snygg -
Du ger mycket komplimanger till andra - ja
Är du nöjd med ditt förnamn - sådär
Du tycker att du själv är smart - nej,inte särskilt men jag är bäst på att gissa rätt.
Vad är det sämsta hos dig -
Har du några tatueringar - nej
BRUKAR DU… ja
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag -
Tycker du om djur - älskar!
Ljuga - vita lögner ibland isfHAR
DU… nej
Vilja dö - nej
För många vänner -
Sova -
Klä dig i svart - ja, svart är fint
Lita på folk - oftast
Drömma mardrömmar -ofta
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - nej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - vet ej
Känner du dina grannar - några inte överdrivet, men det kan vara lite kul ibland
Gillar du skolan? -
Har du någon gång skolkat? - nej
Spelar du något instrument - nej
Sporter/aktiviteter har du gått på - dans, scouter,innebandy
förföljelsemani - nej
Färgat håret - ja
Några piercnings - näe(öronen)
Några tatueringar - nejdå
Egen dator - aa
Gjort bort dig rejält? - alltid!!
ÄR DU… ja, jag hoppas det iaf, men det tror jag(:
Snäll - hoppas det
Snygg - nej
Söt - nej
Kort - jap
Klantig – är bara förnamnet...
Hur många gånger i veckan äter du godis: 0 eller 1000,, när jag är sugen inte så ofta.
Vad är det bästa hos dig: Det får andra avgöra.. jag är väll snäll hoppas det i alla fall
Har du bra självförtroende: Nej, det suger!!
Bor: på jorden..
Saknad: av alla älskad av alla!
Syskon: Bror
Ålder: 16
Född: 1995
Ögonfärg: Blågrå
Längd: 160cm
Sko storlek: Vet inte det som passar..
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: firrarna
Hårfärg: Ja du den som änd visste det.. vet inte vad jag ska klálla det sönder färgat och blekt av solen..
Födelseort: Ja det skulle ni bra gärna vilja veta.
Låt: Den bra,, nej jag vet faktiskt inte allt möjligt
Kläder: ja, man vill ju inte gå naken.. eller?
Mat: äta bör man, annars dör man.
Köp: Vet inte.. var och handlade mat med mamma igår..
Göra sen: äta eller fortsätta städa.
Pinsammaste: Vad ska jag välja.. vet inte
Tycker du om att plocka svamp: gjorde alltid det med morfar när han var vid livet.. inte nu
Tycker du om godis: Vem gör inte, inte alla sorter dock
Namn: borde vetas vid det här laget..
Äter du oftast nyttig mat: Ngot nyttigt finns väll alltid, olika saker är nyttigt på olika sätt.. godis ger energi..
Tycker du att du själv är söt/snygg: Kan jag inte påstå,, skapligt??
Du ger mycket komplimanger till andra: När det behövs.
Är du nöjd med ditt förnamn: kan jag inte påstå,, asså Linnea, hej jag heter Linnea,, jag kan inte ha något smeknamn och tanter tycker att det är gulligt (no offense catta)
Du tycker att du själv är smart: Brukar jämföras med Einstein. Nej men så att jag klarar mig.
Vad är det sämsta hos dig: Vet inte,, är lite för envis ibland och pratar lite för mycket
Har du några tatueringar: Nej.
BRUKAR DU… JA, absolut alltid!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag: Så många gånger som behövs, ibland 0
Tycker du om djur: inte alla
Ljuga: Om det behövs,, vit
DU… Nej, inte jag..
Vilja dö: Alltid,, men vad är det för fråga klart att jag inte vill dö!
För många vänner -Den som svarar jag på denna fråga borde börja skaffa sig riktiga vänner!
Sova: Bäst
Klä dig i svart: Varje dag något.
Lita på folk: beror på vem, var, när, hur och vad
Drömma mardrömmar: förut nästan alltid, nu aldrig som jag mins.
Gå i skolan: Skolplikt.
Gå i kyrkan: ca 1 gång per år
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn: 24/7, nästan alltid igång i alla fall
Känner du dina grannar: Känner och känner,, jag vet vilka dom är,, vissa går att prata med trevliga och så och vissa skulle behöva upsöka vård pga konstigt beteende.
Gillar du skolan?: vem gör inte??, nej jag gillar inte skolan men det har blivi bättre jag går dit varje dag och är med på alla lektioner i alla fall.
Har du någon gång skolkat?: Räknas när man sprang och gömde sig när det var dags för mellanmål?
Spelar du något instrument: nej har gått piano lektioner
Sporter/aktiviteter har du gått på: orkar inte räkna upp har gått på flera men hoppat av gnska snabbt.
förföljelsemani: haha nej.
Färgat håret: för många gånger, men jag kommer att fortsätta.
Några piercnings: nej bara öron.
Några tatueringar: Nix inte en enda.
Egen dator: Aa
Gjort bort dig rejält?: Om jag har..
ÄR DU… ja, jag hoppas det iaf!
Snäll: hoppas det..
Snygg: Bara snyggast i världen men det är väll inget man säger. Nej inte speciellt
Söt: haha nej det kan jag inte påstå
Kort: beror vad man jämför med.. Alma.. nä fan nu var jag taskig höhö. Nej jag är inte längst
Klantig: är bara förnamnet...
.
Ojj, blev lite mycket.. sorry att det är flera av vissa men jag drog ihop flera svars grejer.
.
Ha en bra kväll Kram! Linnea<3


Maria

STOLT över att ha läst igenom alltihop! :D



"och inte för att skryta men jag äger på maracas och gurka." hahaha xD





PUBLICERAT: 2011-05-28, 20:21:59 | URL: http://marysss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -