2011-11-01
 03:30:00

1 November 2011 - En bild på mig själv + 10 fakta

1. Haha jag kan ju börja med den klockrena faktan som man får i bilden ovan,, jag blir ALLTID ful på bild.
.
2. Jag är mörkrädd
.
3. Jag hatar små barn, tänk dig en skrikande liten unge.. en sån stod och skrek på tåget till götet sen har vi dom som är stora nog att fatta någonting men inte nog för att förstå att ägg inte går bort från dörrar så lätt så om jag får tag på dom som kastade ägg på våran dörr sha ag mula dom med ägg eller något annat kul..
.
4. Jag tycker inte om något med mitt utseende vilket oftast är väldigt jobbigt..
.
5. Jag har extremt bra minne jag tror att de va typ en på sexti eller så,, det är inget jag märker av speciellt mycket tyvärr..
.
6. Jag har dyslexi men pga mitt braiga minne så kom det inte fram föres jag var typ 12/13
.
Jag plockar väldigt bra upp dialekter och jag skaffar egna ord.. Oftast är det jobbigt när folk mäker mina ord för jag tänker inte på att jag pratar "konstigt" jag tycker att jag låter som vilken annan stockholmare som helst.
.
7. Jag har jättesvärt för att somna och när jag inte kan sova så går jag in på datorn.
.
8. Jag fick inte ha pälsdjur när jag var liten för alla i min familj utom jag tål inte pälsdjur men när jag var nio kom det hem en katt till oss och fick ungar och det går inte att göra sig av med alla det  är därför jag har två katter nu.
.
9. När jag blir 18 vill jag piersa mig och tatuera mig..
.
10. Jag hatar skryt fakta.
.
.
De va allt för nu imorgon (idag jag tidsinställer detta så att de bilr när jag var i göteborg)kommer nästa och då berättar jag om en person som haft stor påverkan till vem jag är idag.
.
Kram och god natt <3


daniella:)

Varsågod! Härligt, jodå allt är bra med mig också!

Javisst kan vi göra det!:D

Kram



PUBLICERAT: 2011-11-01, 12:17:44 | URL: http://daniellabooks.blogg.se/
alma

Haha, men Linnea du skrev ju själv "skrytfakta" eftersom du skrev att du har asbra minne ;) xD



PUBLICERAT: 2011-11-01, 23:45:09 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -