2011-11-22
 14:05:00

10 November 2011 - Om jag blev snuskigt rik...


.
Om jag blev snuskigt rik skulle jag köpa allt jag absolut behövde och de jag vill ha, sen skulle jag låta alla jag känner välja en varsin sak som dom skulle få av mig och det som blev över skulle jag skänka till behövande. (Jag skulle spara undan också i fall typ huset brann ner och jag inte hade någonting kvar finns det iallafall att ta av där, eller om någon jag känner hamnat i knipa så skulle jag låna dom pengar).
.
Om jag inte bara hade en summa utan att det rullade in pengar varje månad skulle jag skänka en viss summa pengar till behövande, jag skulle skämma bort nära och kära ibland speciellt på deras födelsedag och olika högtider. Såklart skulle jag köpa mer saker som jag vill ha men inte allt för då finns det inget att sträva efter och då blir man som mannen ovan.
.
Jag skulle heller aldrig betala för någon jag va osäker om den va min vänn för jag skulle aldrig köpa en vänn för sen när pengarna tar slut mister man allt och de skulle jag aldrig riskera.
.
De va vad jag skulle gjort, tycker ni att det e bra eller dåligt?? Kommentera vad du tycker.
.
Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -