2011-11-25
 08:12:00

13 November 2011 Något jag oroar mig för

God morgon bloggen här kommer nummer 13 på listan
.
Jag oroat mig bara för "töntiga" saker, som nu är min största oro hur det ska gå med so arbetet eftersom jag inte kunnat skicka inte de,, kommer han att sänka betyget eller vad händer??
.
Sen oroar jag mig för hur det ska gå på matte provet, inte va jag får för betyg men hur jag kommer att prestera, jag är jätte orolig för att jag ska glömma saker jag egentligen kan och så
.
Sen min sista oro som jag har just nu är att hinna med allt jag vill,, bland annat att sätta ihop kalenderna jag ska göra här på bloggen och också hur jag ska få ihop alla julklappar och vad alla ska få.
.
Det blir oroande för att jag stressar upp mig själv och då mår jag dåligt.
.
De är saker ag oroar mig för.
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -