2011-11-25
 19:13:00

14 November 2011 - Min största rädsla

Hej bloggen!
.
Just nu är jag någonstans och har fått reda på  vad pappas överraskning som jag och bror skulle få idag va.
Berättar vad de va när jag kommer hem om jag hinner.
.
Ja, här kommer en liten sen igen.. sorry
.
Min största rädsla.. Hm
.
Jag har ingen stor rädsla men jag känner obehag och vill alltid ta mig bort från typ fyllegubbar och sånt om jag är med någon som inte går där ifrån får jag typ panik,, töntigt jag vet men så är det.
.
Något som är ännu mer töntigt och sjukt jobbigt är att jag hatar att vara ute när det är mörkt speciellt innee i stan.
.
Jag kommer ihåg en gång när det stod massa konstiga människor på plattan och höll på att hänga en docka eller vad dom gjjorde och direkt börjar jag att göra något, jag vet inte vad själv men mamma frågade mig bara några sekunder efter om vi skulle åka hem och jag vet inte vad det är för fel på mig men jag fick alltid panik när det började bli mörkt inne i stan. Jag tror att dagen då jag fick riktig panik va klockan typ sex på kvällen nån gång på sommaren/hösten..
.
Jag tror att min störata fiende som ger mig rädsla är min braiga fantasi som helatiden ska ta någonting ofaligt och göra det till de mest skrämmande i världen.
.
Inget mer att säga om rädslor Kram och hej <3
.
De va typ ljusare än här..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -