2011-11-20
 20:40:00

16 November 2011 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Hej bloggen!
.
En dålig vana.. hmm
.
Asså jag vet inte om det räknas men jag gör alltid läxorna i sista sekund..
.
Jag har massor med saker jag borde göra men som jag inte gör, men de kan ju inte vara dåliga vanor de e bara saker man inte gör..
.
Förut bet jag på naglarna men inte längre, dels för att jag inte behöver (dom går av iallafall) och dels för att jag vill ha långa fina. Men de la jag av för typ ett år sen så nu har jag inget som jag gör ofta som stör..
.
Jo kanske att jag pratar först och tänker sen.
.
De får det bli.
.
Min dåliga vana är att jag pratar först och tänker sen.
.

bild från google, ska enligt mig föreställa en pratande mun.


Terese

Haft en bra dag?



PUBLICERAT: 2011-11-20, 22:36:39 | URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -