2011-11-17
 23:01:00

17 November 2011 - Mina mellan namn och vad jag tycker om dom.

Jag heter Linnea Emilia Konstantia
.
Linnea är mitt förnamn och jag tror att det är topp 6 vanligaste namnet och de märks, alla heter de osv..
Om man söker på Linnea på Google kommer det bara upp en massa bilder på blomman..
Om man söker på betydelsen så är det ett gammalt träd som stod vid huset där Linné växte upp.
Ni hör ju själva hur fult och tråkigt det är så nä jag tycker inte om det.
.
Emilia, skulle jag kunna tänka mig som tilltalsnamn om de inte va så att man va tvungen att säga till alla att kalla en för något annat och byta bloggnamn mm.
.
Fint men vanligt, helt OK
.
Konstantia, ni hör ju själva hur fult det låter. Ovanligt är väll det enda som är bra men inge kan uttala det rätt, jag tror till och med att jag säger fel..
.
Jag kan ha det som mellannamn för att det är lite coolt men aja det duger.
.
De e va jag tycker om mina namn, tyck till om ni vill.
.
Kram <3


iiiden med 3 i

ditt efternamn var inte alls fult :o ja heter zander i efternamn haha :)



PUBLICERAT: 2011-11-18, 08:19:58 | URL: http://iiiden.blogg.se/
josephine

Vilken tycker du är den bästa årstiden? :)



PUBLICERAT: 2011-11-18, 08:57:48 | URL: http://joseephiines.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -