2011-11-19
 16:17:00

19 November 2011 - De bästa TV/Dataspel jag spelat

Hej på er!
.
Jag är väldigt dålig på just den här punkten, jag spelar sellan spel och när jag gör det är det bara för att döda tid.
.
Nyss satt jag och spelade Bubble Trouble och det är inte för att de är kul,  de är bara för att jag inte har något vettigt att göra och jag vill helatiden klara mitt rekord.
.
När jag spelar tv spel är det PS3 som gäller, jag tycker om Singstar men de är sjukt tråkigt att köar sjuälv så de är bara ibland, Guitar hero spelade jag förut sen tog bror sönder gitarren så det går inte längre.. Ibland kör jag typ uncharted,, de e ganska kul. De e olika hela tiden men det hände extremt sällan.
.
På datorn va de Farm Ville förut och nu går jag in typ en gång i månan för om jag har börjat något så vill jag klara ut de.
.
Jag spelar väldigt sällan spel om jag gör de är det bara för att komma längre och längre, inte för att jag tycker de är kul men..
.
.
Just ja,, jag kommer ihåg när jag va liten. Då satt jag och spelade Super Mario på mitt nintendo 64, jag kommer ihåg när jag och pappa gick till spelaffären på hörnet och sen va jag fast, jag älskade verkligen de.
.
.
Hej då Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -