2011-11-02
 23:50:45

2 November 2011 - Berätta om en person som haft stor påverkan till vem jag är idag

Hej på er!
.
Jag har funderat hur jag ska skriva det här inlägget sen klockan typ fyra idag men jag har fortfarande inte kommit på hur..
.
Så nu blir det ren och dålig imprivisation,, hoppas att det inte blir allt för dåligt..
.
Personen som jag tycker har haft störst påverkan på mitt liv är en som heter Rebecca, vi var typ bästa vänner mellan förskolan och 5/6:an.
Det är självklart att någon man är med varje dag när man är liten får en att göra vissa saker och vara på ett visst sätt. Vi påverkade varandra genom alla år vi va kompisar men även när vi slutade att vara kompisar blev jag påverkad av henne.
.
När vi va kompisar så sa vi va som var snyggt och fult med ex. kläder och så så det var ju inte en chans att jag skulle bli typ EMO om inte hon blev de, samma sak med intressen osv.
Men sen när vi blev typ ovänner,, eller jag vet inte riktigt vad som hände typ växte ifrån varandra eller så..
Då va jag i alla fall mycket mer med mina underbara vänner som jag har nu och jag och Becca är helt olika personer idag inte som förr då vi inte va jätte lika men typ..
Jag kan bara tänka mig hur det hade varit att vara kompis med henne nu hur vi skulle vara då..
.
I alla fall så sa jag att hon påverkade hur jag va/blev efter att vi inte va kompisar längre och det är för att jag tappade nästan alla kompisar så jag kunde inte längre gå runt och bara vara utan jag lärde mig att bli riktigt "snabb i käften" för att alltid kunna "försvara" mig.
.
Mycket hände när vi var vänner pågrund av att vi påverkade varandra, men ännu mer har förändrats när jag blir påverkad av slutet på vänskapen.
.
Nu fick ni även en liten snabb historia om mig.
.
(Bild lånad från Beccas blogg,, jag hittade ingen gammal på oss två.)
.
God natt kram på er alla <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -