2011-11-10
 23:20:25

23 November 2011 - Om 50 år...

Hej bloggen!
.
Om 50 år har jag varit pensionär i ca ett år, jag går antagligen och lägger mig nio på kvällen och går upp sex på morgonen. Går runt i stan och fönster shopar och lever som en glad panshis.
.
Jag vet inte riktigt hur mitt liv kommer att se ut,, eller rättare sagt jag har ingen aning.. Jag önskar att jag blir som en tant som heter Siv, ni kanske har hört talas om henne. Hon är min största igol blan alla pensionärer jag vet. Hon sitter och är med på typ alla filminspelningar med publik så hon åker antagligen runt och sitter en heldag på film inspelningarna och sån vill jag också bli.
.
Ha en bra kväll Kram <3
.
Så här skulle också vara kul att bli eller... nej inte speciellt.
.
Är det någon av er som har träffat jesustanten??
Jag har aldrig gjort de men jag skulle vilja, ho verkar kul. hah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -