2011-11-10
 23:24:10

30 November 2011 - Såhär ser jag på mig själv

Hej på er alla! <3
.
Nu ska jag berätta lite om hur jag ser på mig själv.. suger på detta men jag ska göra mitt bästa.
.
Jag är en tjej på 16 vårar, har sjuk humor som typ ingen förstår sig på.. :( hihi
.
De kan ta år för mig att komma på någonting snällt om mig själv för jag har typ inte dåligt självförtroende men jag inbillar mig att jag har de.
.
De över skriv jag igår och nu ska jag försöka fortsätta.
.
Jag ser mig själv som en ganska "låg" person, jag sitter typ alltid och tänker/dagdrömmer när jag inte pratar med någon därför brukar jag ha svårt för att ex. läsa, skriva och blogga m.m. för min hjärna kommer alltid in på andra ämnen.
.
När jag pratar så pratar jag mycke men enligt mig så försöker jag att alla ska få säga de dom vill och att ingen ska känna sig utanför (hoppas att jag lyckas med de.)
.
Jag tänker inte så mycke på hur jag själv är, jag läste inlägget min underbara kompis Alma skrev om mig och jag känner igen mig i vissa saker men vissa saker har jag inte ens tänkt på.
.
Jag försöker mitt bästa och tror att jag är snäll men jag kan inte avgöra hur jag är jag tycker att jag är fel person att dömma.
För mig är det ialla fall vikktgigt att människor i min omgivning mår bra och jag hoppas verkligen att andra får en bra uppfattning om mig.
Men som sagt, de är inte jag som ska dömma de får ni och andra i min omgivning dömma.
.
Hihi, sämst svar jag vet men jag hoppas att ni tycker om mig iallafall.
.
Kram och hej <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -