2011-11-05
 00:04:12

4 November 2011 - Ett minne från en resa

Hej på er!
.
Day 4, jag har inga minnen om en speciell resa, jag har lite från varje typ.
.
Jag har tyvärr bara bilder från Tyskland och England på min dator så det kommer lite bilder från de och så kommer det lite minne från olika resor.
.
Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva om.. De starkaste minnet av något jag tyckte va cool va när jag va på ett vattenland på Teneriffa och åkte en hög vattenkana men de är typ de ingenting mer att berätta och hur kul är det att läsa!?
.
England va inte så kul förutom att jag träffade så gulliga och snälla människor och att de va typ fin miljö.
.
När jag va i Frankrike så va vi på Disney land jag tyckte att det va kul men jag kommer inte ihåg något..
.
Jag kommer typ inte ihåg någon seester så tydligt för att jag varit på har jag varit så liten att jag inte kommer ihåg och dom som jag kommer ihåg har jag inga speciella minnen från.
.
Jag visar lite bilder från Tyskland och England helt enkelt och sen hoppas jag att jag kan få ihop något roligare till imorgon.
.
Det som är synd men denhär grejen är att jag inte har gamla bilder på min dator och kan därför inte visa bilder som är äldre än typ ett år..
.
Här kommer lite bilder i alla fall.
.
Tyskland
.
Hah a värsta skryt man är, bara bilder på mig men de är bara för att resten är på resten av familjen och dom vill inte vara med i bloggen.
.
Jag kommer inte riktigt ihåg när vi va där men de va typ i 8:an då va jag typ 14 och själv tyckte jag att jag var coolast i världen.. Jag kunde inte (precis som nu) bara se glad ut på bild och ja somsagt jag skulle alltid vara lite små sur på bilderna eller oseriöst glad.. På sista bilden är jag faktiskt arg påriktigt ;)
.
England
.
.
Haha de va typ allt önska mig lycka till till dom sndra dagarna.


linn

hejsan!GUUUD så fin blogg du har! <3

var med och tävla om veckans blogg!



http://lilso.blogg.se/2011/november/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment !



ha det bäst! <3 <3 <3 <3



PUBLICERAT: 2011-11-05, 10:28:34 | URL: http://lilso.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -