2011-11-06
 16:46:54

6 November 2011 - Om tio år..

Om tio år är jag 26 år,åter är 2021. Tills dess har jag gått ut gymnasiet (19 år 2014), Skaffat jobb och lever livet.
.
Saker jag vill ha gjort innan jag fyller 25 är massa saker så jag vet inte riktigt vad jag ska göra..
.
Jag vill/ska gå stylistkurs efter gymnasiet, sen ska jag bli svinrik så att jag kan göra allt jag vill innan jag blir 25 och sen de sista året kommer jag skaffa mig ett moget ocg vuxet jobb med en bra lön, en bra lägenhet och ta dagen som den kommer.
.
Jag har ingen aning om hur jag är eller vad jag gör men jag vet hur jag vill ta mig dit.
.
Ni får helt enkelt följa mig genom bloggen och jag hoppas på att den växer och får fler läsare som följer mig genom mina 10 år fram till 26 och sen får ni se vad jag gör då.
.
Hoppas verkligen att jag kan få igång bloggen och att jag orkar blogga och ni orkar läsa om tio är också.
.
Jag vet att detta inlägg blev tråkigt men det är sjukt svärt att ens ha en aning om vad det kommer bli av mig.
Jag har sjukt mycket palaner på vad jag vill göra och nummer ett är att ta dagen som den kommer och alltid försöka göra det roligaste.
.
När jag valde gymnasium så va det bara vad jag tyckte lät kul jag kommer inte direkt bli konstnär när jag blir stor, eller..
haha nej det kommer jag inte
.
Kram på er alla <3 <3


Vilma

Fin header :)



PUBLICERAT: 2011-11-06, 17:30:34 | URL: http://vilmassfoton.blogg.se/
alma

SV: Haha, okej, men tänkte bara eftersom du skrev att du inte gillar skrytfakta och så skrev du det själv xD



PUBLICERAT: 2011-11-06, 22:10:17 | URL: http://eeestelles.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -