2011-11-08
 20:07:00

8 November 2011 - Sporter jag gått på genom tiderna

Hej!
.
Bättre sent än aldrig, bestämde för att publicera på fel dag istället för att dom hamnar längt bak i arkivet typ.
.
Jag har gått på två sporter.
.
Första va innebandy men de gick jag bara på för att vara med min kompis innan scouterna eftersom vi alltid åkte dit tillsammans.
.
De va kul ett tag men jag gick inte så länge eftersom jag inte va me i laget påriktigt.
.
.
Sen tycker jag i alla fall att dans räknas som en sport och de tror jag att jag gick på i typ 2 år sen fick jag problem med knät och då blev det mer jobbigt än kul så jag slutade.
.
.
Här kommer tre bilder från olika föreställningar, jag vet att jag ser hemsk ut speciellt på mittersta bilden..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -