2011-11-16
 21:29:03

9 November 2011 - Mitt största intresse

Hej på er, alla dessa inlägg kommer komma lite sent nu ett tag. Hoppas att det är kul i alla fall.
.
Jag har inget riktigt intresse,, mina intressen eller det jag gör är typ att gå i skolan och sova.
.
Något jag vill ha som ett stort intresse är fotografering och rita/måla men problemen är att jag suger på att rita/måla och jag tycker det är pinsamt att gå runt och fota människor jag inte känner och de e det jag vill.
.
När jag fått ordning i mitt rum kommer det bli mera foto och målning har jag bestämmt..
.
Mitt stora livsproblem är mitt rum och min blyghet typ..
.
När jag kommit över de ska jag bli profs på allt..
.
Just ja,, jag tycker även att det är sjukt kul mad smink och så..
.
Så mitt största intresse är foto men jag gör det inte så ofta.
.
Kram <3
.
.
.
Sminkade mig lite och sen skulle jag ta en bild så att ni ser hur jag gör men då strejkade min kamera.. Ni får helt enkelt se en annan gång..


Maria

ser jag fel, eller är det möjligtvis inte jag där på första bilden? taget på friluftsdagen på Skansen, right? ;)



PUBLICERAT: 2011-11-17, 17:11:26 | URL: http://marysss.blogg.se/
Maria

sv: jag visste väl att jag kände igen mig själv, haha. xD visst känns det bra, men är man känd så är man liksom redan van, haha! :P <3



PUBLICERAT: 2011-11-17, 21:27:12 | URL: http://marysss.blogg.se/
shayan

Fin blogg :)



PUBLICERAT: 2011-11-20, 18:50:22 | URL: http://shayangharib.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -