2011-11-16
 18:21:01

a smile is the best way to hide

Hej bloggen!
.
Jag vet inte vad jag ska göra!!
.
Det känns som att jag kommer vara hemma imorgon också, känner mig svag och trött och känner för att vila upp så att jag är pigg på fredag då vi har stort matteprov men ändå känns det som att jag borde gå imorgon.. Jag vet inte..
.
Jag ska strax börja med läxor, jag måste råkna ut ett helt häfte matte minst, läsa 100 sidor engelska, skissa av ett gosedjur, skriva samhällskunskap.
.
Jag vet inte i vilken ordning jag ska göra det eller om jag behöver göra allt nu..
.
Jag ska också hitta en bild på mig från när jag va sex år så att jag kan få ut lite blogginlägg till er.. Sen måste jag hjälpa mamma med massa saker och sen tillsist ska jag rensa ut hela mitt rum så att jag kan göra om det som jag vill ha det..
.
Inte så intressanta saker för er men jag tänkte att ni kanske vill veta lite om hur mitt liv ser ut,, massor med fundreingar och tillslut blir inget gjort i alla fall..
.
Nu ska jag i alla fall göra matte för det sista jag vill är att få f på provet, då ör jag körd..
.
Önska mig lycka till med allt och så kommer det snar upp lite fler och roligare inlägg.
.
Puss och Kram <3


Benita Fransén

Hur tycker du att den perfekta nyårsklänningen ska se ut? :)



PUBLICERAT: 2011-11-16, 18:52:54 | URL: http://kikibenchaa.blogg.se/
mathilda :)

SV: Det lät inte roligt :/ Hoppas du blir bättre snart!

Jag mår rätt bra, förkylningen som suttit i nu i en vecka börjar släppa äntligen!



PUBLICERAT: 2011-11-16, 19:12:55 | URL: http://mathildafredlund.myshowroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -