2011-11-01
 13:59:31

Göteborg 29/10 - 31/10 2011

Hej allihoppa!
.
Tänkte att det var lördag idag när jag vaknade och jag blev sjukt irriterad att det är skola om tvåå dagar men så blev jag jätteglad när jag kom på att det var tisdag och lov.
.
Jag näste bara skriva en liten uppdatering om förra inlägget, jag var helt säker på att oktober hade 30 dagar så jag trodde det var avdra november idag, det var därför jag fick så brottom med förra inlägget men det va bra på ett sätt för då bloggade jag ju..
.
Ni hör själva hur borta jag är och att jag typ inte har koll på något.
Nu ska jag gå och laga en sen lunch och sen ska jag städa mitt rum som mamma sa att jag skulle göra innan jag åkte till göteborg..
.
Hej på er sålänge hörs senare.
Kram <3
.
.
Haha dettta va typ dom ända "normala" bilderna som jag ens vågar lägga upp för att ni inte ska bli rädda av bildernas fulhet.. När man har en kusin som sitter och tar massomassor med bilder så blir man inte snygg på bilderna speciellt om man aldrig blir bra på bild annars.


daniella:)

Absolut!:) Säg till när du länkat mig så länkar jag dig!;)



PUBLICERAT: 2011-11-02, 21:15:03 | URL: http://daniellabooks.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -