2011-11-08
 00:27:45

Grattis på 20 åts dagen

Hej bloggen!
.
En svintrött flicka sitter i sängen och väntar på att badrummet kan bli ledigt så att gaddarna kan få sin borstning.
.
Igår natt sov jag inte en sekund,, det gick inte och jag vet inte varför.. Kommer inte komma i sängs förens typ ett idag så de e (jag gick ifrån en stund ock nu vet jag inte vad jag skrev om..)
.
Jag hade ingen matte idag vilket betydde att jag fick ca en halvtimmes sovmorgon,, mys.
När jag skrivit ut svenska som var inlämning idag ahde jag säklart skrivit fel på redan första stycker där jag fick med en ensamget (skulle stå ensamhet..) Det va försent att ändra så all I'm saying is upps..
Det kom även en regisör till skolan som vi ska jobba med på svenskan,, skojj.
Efterskolan han jag vara hemma i 33 min sen åkte jag in till sveriges television (stavning^^)
Kom hem nu och fundrear på om jag ska mysa med en film min äpplefestis och choklad, meningslöst att borsta gaddarna då men jag gör det i alla fall, mintsmak mums.. not.
.
Hörs imorgon, då ska jag först ha utvecklings samtal i 20 min sen är jag ledig så jag och mamma drar till fotografiska.
.
Kram <3
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -