2011-11-30
 23:41:23

Julkalender 2011

Hej kära läsare!
.
Imorgon är det den första December och jag tänkte göra min egen julkalender och den startar såklart imorgon.
.
Då undrar ni säkert vad ni kan förvänta er bakom luckrona och de ska jag tala om nu.
Jag kommer att tipsa om pyssel, komma med baktips, musik och lite annat smått och gott som hör julen till.
Första luckan öppnas imorgon 09.30 och ni kan förbreda er genom att äta en ägggula till frukost men kom ihåg att spara vitan ;)
.
Jag hoppas verkligen att ni tycker om kalendern men om ni saknar något som du tycker att jag borde ha med så är jag öppen för idéer, jag har nämligen inte gjort klart hela kalendern än. Såklart får ni en länkning om jag väljer ditt förslag.
.
Hoppas att ni finner någonting nytt bakom luckorna och att ni följer med mig hela vägen tills tomten knackar på dörren.
.
Ha en bra första december kram <3
.
.
Tihi,, min julkalender äger, men men vad ska man göra när man är ute i sista sekund..


Stefan Nilsson

Jag kör själv en julkalender med bland annat träningsredskap och skönhetsprodukter på Biggest-Loser.se :)



PUBLICERAT: 2011-12-01, 16:42:38 | URL: http://biggest-loser.se
FotografOlivia

Missa inte min julkalender på bloggen!



PUBLICERAT: 2011-12-02, 19:53:18 | URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -