2011-11-20
 22:23:15

Vi vann!!

haha skrytrubrik ;)
.
God kväll mina kära läsare!
.
Ikväll avgjordes en extremt seriös tävling.
.
Jag och pappa mot mamma (felix)
.
Vi hade typ halv åtta hos mig tävling där jag och pappa va på ett lag och sen skulle mamma och felix va på lag men så blev de inte så mamma lagade själv.
.
Min och pappas midda bestod av:
Förrätt: räkcocktail
Varmrätta eller som jag sa middag..: Köttbiffar inlindade i bacon men fikon i smeten och mögel/fetaost i, till de                                                                 råstekt tärnad potatis och vanliga grönsaker.
Efterrätt: Choklad mousse med granatäpple och inlaggda persikor
.
Mammas middag:
Förret: Avokadosoppa med räkor och chiligräddfil till.
Varmrätt: Kött med mos, sparris och bea
Efrerrätt: Hallonglass, mangoglass och knäckflarn
.
Tyvärr har jag inga bilder..
.
Resultatet blev i alla fall 60-63 till oss av möjliga 80 poäng.
.
Nu ska jag sova Godnatt <3


Amanda

svar' ja allt är bra :) sj?



PUBLICERAT: 2011-11-21, 00:25:03 | URL: http://stockholmtomarbella.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -