2011-10-24
 18:01:08

ARG!!

Hahah vilken super rubrik..
.
Hej på er!
Har ni haft en bra dag?
.
Jag har haft en tråkig och jobbig dag.. Jag blev sjukt sjuk (höhö sjukt sjuk kul sagt..) efter göteborg därför bloggade jag inte igår och nu vill jag bara slänga in ett inlägg för att visa att jag lever och förklara varför jag inte bloggat och varför jag kanske inte kommer att blogga på ett tag.
.
När jag kom hem från götet så var jag extremt pigg, problemet var bara att jag hade lock för öronen, ont i halsen och kunde knappt hålla ögonen öppna för dom sved som f*N.
.
Igår låg jag bara i sängen och gjorde istortsätt ingenting, kommer inte ihåg om jag bloggade eller inte men men..
.
Så vaknade jag inte imorse för jag hörde inte klockan pga lock för öronen och när pappa kom in och väckte mig och tände lampan sved det till i ögonen och jag kunde inte se..
.
Jag ringde till skolan och sjukanmälde mig och sen satte jag på kycklingsooppa, en snabb förklaring på hur det gick är att man inte ska laga mat när man är trött och när den var klar gick den inte att äta.
.
Vattnat kockade bort och det brändes regält.. ingen kommentar till det.. ;)
.
Jag hoppas på att piggna till under kvällen så att jag kan gå till skolan imorgon om inte så måste jag bli frisk till helgen i alla fall, och då enar jag verkligen MÅSTE!!
.
Ha en bra kväll Kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -