2011-10-16
 23:19:10

Besviken

Hej bloggen!
.
Gick precis in på svtplay och inser att rosa gått i flera avsnitt och det går inte att titta från ansnitt ett. men what to do jag ser i alla fall.
.
Detta kommer att bli ett snabbinlägg eftersom jag ska sova men jag hoppas att jag inte missar något bara så att ni vte.
.
Jag var i stan men min galma underbara kompis alma idag, hon shoppade lite blygt. Hon köpte en svart snygg plånbok på Åhléns och jag shoppadeloss på H&M det blev två stickade tröjor och två vanliga trekvarts.
Kom på förut att jag kanske skulle börja med a´dagens outfit, vad tycks om det??
Vi gjorde inte så mycket mer än att shoppa och prata.
.
Imorgon blir det skola igen och jag ska frsöka göra en liten deal eller ultimatumjag (vet inte om man kan säga det..) med pappa också.
.
Höst imorgon <3
Kram och god natt <3
.
Här kommer min bild från naturhistoriska och ok om jag ska erkänna det var min idé att ta bild.. Jag såg en liten unge som stod på tå på pallen bakom hålet (eller vad man säger), jag tycket att det såg så kul up så ofc att jag också skulle göra det, skillnaden var bara att hon stod på tå på pallen medans jag stod på knäna och fick böja på mig i alla fall..
.
Imorgon kommer även före och efter-bilder på mitt hår.
.


alma

"Hon shoppade lite blygt", haha, asg*



Fast å andra sidan shoppade vi för samma värde. Min plånka kostade 300 och dina grejer typ 350 sammanlagt xD Haha ;)



PUBLICERAT: 2011-10-16, 23:41:23 | URL: http://eeestelles.blogg.se/
axelina johansson

haha roliga bilder :) <3



PUBLICERAT: 2011-10-17, 02:06:15 | URL: http://axze.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -