2011-10-07
 10:11:16

En lektion

Hej bloggen!
.
Idag har jag bara en lektion för en av lärarna jag har ska vara ledig. Good for me :)
.
Jag har redan gått en månad och jag bara väntar på att något ska hända, vi gör bara roliga saker. De första lite jobbiga kommer nästa onsdag då vi har matteprov men det är inte heller så svårt eftersom det bara är upprepning från nian..
.
Nästa vecka på torsdag ska vi ha bilddag, alla som har ESBild ska in till stan och göra en tävling, hoppas att det blir kul!
.
Nu ska jag och mitt rosahår gå och käka lunch.
.
Efter skolan idag ska jag träffa mina gamla undrebara vänner (haha det låter så kul men gamla vänneer men vad ska jag skriva annars!?) Vi ska i alla fall ut och foto så det kommer säkert upp lite snygga bilder ikväll.
.
Jag måste städa också och försöka lista ut allt jag ska göra det är lite jobbigt när jag har så mycket att göra men glömmer att skriva upp när och vad.
.
Hej sålänge Kram <3
.
haha jag orkar inte ta en nu bild men precis när jag tog bilden hoppade grisen och hade ner massa saker.. suck det är därför jag tittar upp.


Nattamma

Kul blogg!



PUBLICERAT: 2011-10-07, 14:55:45 | URL: http://www.nattamma.blogg.no
Daniella

Allt bra?



Göra bloglovin-byte? :)

Säg till när du följer mig så följer jag dig!



PUBLICERAT: 2011-10-07, 17:04:03 | URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Fanny

Jättefin blogg! :)

Vad händer i helgen då?



PUBLICERAT: 2011-10-07, 19:54:30 | URL: http://fannyphoto.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -