2011-10-03
 20:49:30

Fråga om mina mål.

Hej bloggen!
.
Fick fråga till mitt förra  inlägg hur man kan vara i två länder samtidigt.
.
SVAR: Ex, treriksröset kan man vara i tre länder samtidigt och det är dit jag vill.
.
Anars stod jag i Sverige och Finland samtidigt när jag åkte med husvagn till landet för några år sedan så jag har hjort de men jag vill göra det på ett bättre och mer effectfullt ställe.. Låter de vettigt??
.
Det var allt för nu tills jag kommer på vad jag egentligen skulle skriva om innan jag fick hjärnsläpp..
.
Kram
.
Denna "knöl" ligger på gränsen till några länder som jag inte hittade vilka det var (bild från google)


JOHANNA

SV; Tack för ditt svar, självklart får du länka :) KRAM



PUBLICERAT: 2011-10-03, 21:14:41 | URL: http://johannavk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


linnojjas -